úterý 9. září 2014

Poncho - hit podzimu


www.marieclaire.co.uk
Comeback poncha v netradičním pojetí jsme mohli vidět na přehlídce Burberry Autumn/Winter 2014. V podání Christophera Bailey je poncho mnohobarevné, výrazné a ozdobené monogramy majitele. Jednoduše geniální! Není divu, že si jej velice rychle oblíbily celebrity z celého světa. Své Burberry poncho má Cara Delevigne, Rosie Huntington-Whiteley či Olivia Palermo.



Já jsem se rozhodla zkombinovat dva podzimní trendy v jednom. Vytvořila jsem si ( s pomocí mé šikovné maminky ;) ) vlastní poncho, a to v klasickém vzoru kostky.
Jak se nám poncho podařilo, můžete zhodnotit z fotek.

 
 



Z kousku látky, který zbyl, jsem si udělala čelenku. Další variantou je mašle do vlasů nebo mašličky na boty. Fantazii se meze nekladou. Tyto malé detaily krásně oživí Váš outfit.



Varianta bez pásku

Poncho má dvě varianty, s páskem a bez něj. Přičemž pásek může být jakýkoliv. Já jsem si udělala jeden ze stejné látky jako celé poncho a další pásky budou ze širokých satének. Černá a temně zelená budou vypadat efektně.

S páskem

Napište mi, jak se Vám naše poncho líbí ;) A pokud sami tvoříte, pošlete mi fotky pro inspiraci ;) Mockrát děkuji =)

Outfit details:

Poncho: DIY
Kalhoty: H&M
Kabelka: Dárek
Boty: Deichmann
Čelenka: DIY

Žádné komentáře:

Okomentovat